preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
RASPORED SATI
UPUTE ZA KORIŠTENJE TABLETA

VRIJEME

Kalendar
« Studeni 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

VAŽNI DOKUMENTI
Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 11. 2019.

Ukupno: 599
Ovaj mjesec: 599
Ovaj tjedan: 599
Danas: 77
DJELATNO VRIJEME ŠKOLSKE KNJIŽNICE

 

ponedjeljak, srijeda i petak od 8 do 14 sati

utorak i četvrtak od 12:30 do 18:30 sati

 

SLOBODNO VRIJEME U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

Iskoristi svoje slobodno vrijeme u prostoru knjižnice! Ako ti je potreban mir za učenje, ponavljanje gradiva ili pristup novim izvorima znanja, onda smo mi, to sigurno i ugodno mjesto. Pronađi knjigu na polici, ponesi svoje udžbenike ili računalo i u miru obavljaj svoje zadatke. 

 

Kulturne i javne djelatnosti knjižnice:

Organizirani posjeti Interliber Zagreb

Mjesec hrvatske knjige

Noć knjige

Posjet Nacionaloj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu

Posjet muzejima, kazalištu i arhivima

 

 

Uloga knjižnice u odgojno-obrazovnom procesu

 

Suvremena školska knjižnica informacijsko je, medijsko i komunikacijsko središte škole. Kao izvor informacija i znanja prvenstveno je namijenjena učenicima i nastavnicima za potrebe redovite nastave, ali je i potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja izvannastavnoga i slobodnog vremena. Nositelj djelatnosti školske knjižnice školski je knjižničar od kojeg se očekuje profesionalni pristup u komunikaciji i radu, sposobnost razumijevanja korisničkih potreba te informacijske vještine i znanja o svrsishodnoj i kvalitetnoj uporabi informacija.

Školska knjižnica je prostor prilagođen potrebama učenika i omogućuje im učenje i samostalno istraživanje. Zadaća je suvremene školske knjižnice potpora odgojnoobrazovnim ciljevima i zadatcima nastavnoga plana i programa škole. Na prvome mjestu treba osigurati pristup izvorima znanja koji će učenike potaknuti na različite ideje u procesu iskustvenoga učenja i omogućiti im stjecanje stvaralačkoga iskustva pri uporabi i kreiranju informacija.




preskoči na navigaciju